Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΙΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΙΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Κυκλάδες - Πήλιο - Ελευσίνα...

Αφιερωμένο...

στους φίλους από το Ξάνθη φιλοσοφείν
που μας τροφοδοτούν με πολύτιμα πνευματικά μηνύματα

στην τριήμερη συνάντησή τους στο Πήλιο

και...


σε κάποιους άλλους φίλους που τούτο το Σαββατοκύριακο συναντιούνται στην Ελευσίνα - κάποιοι σπουδαίοι άνθρωποι που σημάδεψαν μια μεγάλη περίοδο της ζωής μου

H ομάδα...χώρος εκπαίδευσης , μάθησης κι αυτός
με δυνατότητες διεύρυνσης μα και παγίδευσης...

τέχνη η ύπαρξη και η συνύπαρξη
σπουδαίος ο δρόμος προς τη λύτρωση...

Αυτό το διάστημα έχω επιλέξει την απομόνωση
μα η επικοινωνία ψυχής και πνεύματος δεν περιορίζεται κι ούτε καθορίζεται από χώρο και χρόνο...
Παιδιά συνδέομαι μαζί σας...
να απολαύσετε την όμορφη φύση του Πηλίου
την επικοινωνία σας
την ανταλλαγή ενέργειας μεταξύ σας

πίνω κι εγώ ένα τσίπουρο μαζί σας - έχουμε βρει ένα ντόπιο "νέκταρ"-
στην υγειά σας φιλαράκια!







(φωτογραφίες: flickr )