Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009




Σεβασμός στην ιδεολογική ή θρησκευτική άποψη του άλλου


Θεωρώ σημαντική αξία και στοιχείο πολιτισμού το σεβασμό της ιδεολογικής ή θρησκευτικής άποψης του άλλου στην καθημερινή μας ζωή. Όπως επίσης αντιλαμβάνομαι ως δημιουργική την καλοπροαίρετη προσέγγιση του άλλου μέσα από τα κοινά μας στοιχεία και όχι τα στοιχεία που μας χωρίζουν διατηρώντας -και πιθανόν εμπλουτίζοντας και ενισχύοντας-την προσωπική μας θέση.
Έχοντας αυτή την άποψη και τη δική μου βιοθεωρία και κοσμοθεωρία μου αρέσει να ερευνώ ,να επιλέγω και να παρουσιάζω σκέψεις και απόψεις στοχαστών διαφόρων ταυτοτήτων αρκεί να πρεσβεύουν το δίκαιο, το αγαθό, το σεβασμό στην ανθρώπινη αξία.

( φωτογραφία Al Magnus )

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλήμερα!Συμφωνώ μαζί σου ότι με κάποιους ανθρώπους μπορεί να έχουμε μια διάσταση απόψεων σχετικά με τη θρησκεία.
Ήδη το ζω αυτό το γεγονός στη ζωή μου.Αλλά πρέπεινα εστιάζομαστε στην καλοσύνη, στην αγάπη, στα ψυχικά χαρίσματα των ανθρώπων πέρα από ιδεολογίες.

ANAZHTHSH είπε...

Καλημέρα Ειρήνη
Προσπαθώ από το πρωί να αφήσω σχόλιο στη σελίδα σου και δεν με αφήνει το σύστημα(τεχνικό πρόβλημα), θα ξαναδοκιμάσω.Να είσαι καλά κορίτσι μου.

Πλώρη είπε...

Καλή μου Αναζήτηση κράτα και μια πισινή...Δεν ξέρω αν έχεις υπόψιν σου αλλά πολλά παιδιά έχασαν τον ψυχικό και πνευματικό τους μπούσουλα ακολουθώντας διάφορες σέχτες και πάσης φύσεως γιόγκι...Γνωρίζεις πως λειτουργούν όλοι αυτοί? Ρίχνουν ως δόλωμα γενικόλογες ωραίες απόψεις για αγάπες, λουλούδια για να καταλήξουν σε επικίνδυνα μονοπάτια (διαλογισμοί, υπερβατικές εμπειρίες, εμφάνιση του τρίτου ματιού κλπ). Πολλές δε είναι οι φορές που καλύπτονται κάτω από έναν ψευδεπίγραφο μανδύα φιλοσοφίας...Φαντάζομαι δεν θα ήθελες πχ το παιδί σου να έμπαινε πχ σε κάποιο site στο οποίο θα γινόταν ενδελεχής παρουσίαση διαφόρων ψυχοδηλωτικών (ακου όρο) ουσιών για να πλησιάσεις το θείο?

ANAZHTHΣH είπε...

Αγαπητή Πλώρη,
Σ΄ευχαριστώ για την αγάπη σου κι το ενδιαφέρον σου να με προστατεύσεις.Συμμερίζομαι τις επιφυλάξεις σου.Ωστόσο μην ξεχνάς ότι ο κίνδυνος εκεί έξω βρίσκεται και σε "λύκους" και σε "πρόβατα"...Προστατεύουμε τους ανθρώπους που αγαπάμε με την κατάλληλη αγωγή, το παράδειγμα με το προσωπικό βίωμα και την προσευχή μας.Όταν η πίστη είναι με συνεχή αγώνα γερά θεμελιωμένη-διαφορετικά έχεις δίκιο χρειάζεται προσοχή-στην επαφή της με άλλες προσεγγίσεις γίνεται ισχυρότερη και πιο μαχητική.Άλλωστε μέσα από την αγάπη-που διαθέτεις-γίνονται θαύματα...Χαίρομαι που επικοινωνούμε, να είσαι καλά αδελφέ μου.

Πλώρη είπε...

Και εγώ χαίρομαι για τη μεστή σου απάντηση, μάθημα για μένα...

ANAZHTHΣH είπε...

Πλώρη
Να ξέρεις ότι παρακολουθώ τον αγώνα σου κι έχεις κερδίσει την εκτίμησή μου.Καλημέρα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΑΣΧΕΤΩΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ANAZHTHSH είπε...

Καλώς βρεθήκαμε καλέ μου φίλε, καλό φθινόπωρο να έχεις.Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και να είσαι πάντα τρυφερός, χαρούμενος κι αγαπητός.