Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Άνδρος , Λασία και Υδρούσα



συγκεντρώνοντας φωτογραφίες τριων χρόνων σ΄αυτόν τον τόπο
φτιάξαμε τούτο το βίντεο

μελετώντας για μια ακόμη φορά την ιστορία του νησιού – πόσοι κατακτητές πέρασαν κι από δω – γεννώνται διάφορες σκέψεις…

τι είναι αυτό που καθορίζει και διαμορφώνει την ταυτότητα ενός τόπου;
ενός ανθρώπου;

πολίτες μιας χώρας
κρατάμε την πολύτιμη εμπειρία και τη σοφία
που μας δίδαξε ο συγκεκριμένος τόπος και

– σεβόμενοι την αντίστοιχη κληρονομιά κάθε λαού –
κάνουμε γόνιμες ανταλλαγές

ώστε να αποτραπεί η απολυτότητα και η αυθαιρεσία των λίγων

συμβάλλοντας έτσι στην παγκόσμια σοφία και πραγματική εξέλιξη…

πολίτες του πλανήτη γη…

μέχρι να αποκτήσουμε τη γνώση , να κάνουμε την υπέρβαση…

ώστε να γίνουμε πολίτες του σύμπαντος…



33 σχόλια:

Διαβάτης είπε...

Ήταν ο ομορφότερος τρόπος να ξεκινήσω σήμερα την μέρα μου ...

Ν΄ απλωθεί ένα πέπλο γαλήνης μες τη ψυχή μου και ν΄ αγκαλιάσω το σύμπαν ολόκληρο με τον πιο όμορφο και ξεχωριστό τρόπο ... της δοξολογίας και της προσευχής , Στον Ένα και Μοναδικό ! Τον Δημιουργό του σύμπαντος κόσμου !

Να έχεις μιαν ολόδροση γεμάτη ομορφιές μέρα !

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα!
καλη εβδομαδα!
υπεροχη η διαδρομη που μας εκανες να διαβουμε σημερα!

PISTOS788 είπε...

NEXT LEVEL...

ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ...

ΕΠΙΠΟΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ...

ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΦΩΤΟ ΑΠΟ NEXT LEVEL...

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ!

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Άιναφετς είπε...

Το video Όλυ μου που φτιάχτηκε με τόση φροντίδα, σεβασμό και συναίσθηση του χώρου, με συγκίνησε...

Στο ερώτημα, τι είναι αυτό που καθορίζει και διαμορφώνει τη ταυτότητα ενός τόπου ή ενός ατόμου, θ' απαντούσα πρώτα τα βιώματα του και κατά πόσο θα μπορέσει να εναρμονιστεί με το περιβάλλον, φύση, ζωή, σύμπαν, ώστε να παραμείνει ελεύθερος.

ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς και ευχαριστώ γι αυτή την καθαρή ανάσα.

ANAZHTHΣH είπε...

Διαβάτης

Αργυρούλα μου αγαπημένη

η γαλήνη της ψυχής το μέγα ζητούμενο...

χαρά μου πάντα το συναπάντημά μας

σε γλυκοφιλώ

ANAZHTHΣH είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ

ελπίζω να έχει περάσει πια η ταραχή σου από το μικροατυχηματάκι που είχες φίλη μου

φιλιά

ANAZHTHΣH είπε...

PISTOS 788

NEXT LEVEL...λοιπόν Πιστέ μου

για να δούμε...

ANAZHTHΣH είπε...

Άιναφετς

και μένα με συγκίνησε η ακρίβεια με την οποία αφουγκράστηκες την ψυχή μου...

λοιπόν προέκυψαν δυο πολύ ενδιαφέροντα θέματα που θα συζητήσουμε - εκτός των άλλων - όταν συναντηθούμε:ο "διάφανος" και η "ταυτότητα"...

σε φιλώ πολύ

zkcome είπε...

ΕΝ ΑΡΧΗ ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΗΝ
Η ΔΕ ΓΗ ΗΤΟ ΑΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΕΡΗΜΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ ΕΦΕΡΕΤΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ ΦΩΣ
ΚΑΙ ΕΙΔΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΦΩΣ ΟΤΙ ΗΤΟ ΚΑΛΟΝ ΚΑΙ ΔΙΕΧΩΡΙΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΕΚΑΛΕΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΦΩΣ ΗΜΕΡΑΝ ΤΟ ΔΕ ΣΚΟΤΟΣ ΕΚΑΛΕΣΕ ΝΥΚΤΑ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΡΩΙ ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΑΝΑΜΕΣΟΝ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΗ ΥΔΑΤΑ ΑΠΟ ΥΔΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΧΩΡΙΣΕ ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΤΑ ΥΠΟΚΑΤΩΘΕΝ ΤΟΥ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΝΩΘΕΝ ΤΟΥ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΟΥΤΩ
ΚΑΙ ΕΚΑΛΕΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΟΥΡΑΝΟΝ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΡΩΙ ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΣΥΝΑΧΘΩΣΙ ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΤΑ ΥΠΟΚΑΤΩ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΦΑΝΗ Η ΞΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΟΥΤΩ
ΚΑΙ ΕΚΑΛΕΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΞΗΡΑΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΓΜΑ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΕΚΑΛΕΣΕ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΙ ΗΤΟ ΚΑΛΟΝ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΒΛΑΣΤΗΣΗ Η ΓΗ ΧΛΩΡΟΝ ΧΟΡΤΟΝ ΧΟΡΤΟΝ ΚΑΜΝΟΝΤΑ ΣΠΟΡΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝΔΡΟΝ ΚΑΡΠΙΜΟΝ ΚΑΜΝΟΝ ΚΑΡΠΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΝΑ ΗΝΑΙ ΕΝ ΑΥΤΩ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΟΥΤΩ
ΚΑΙ ΕΒΛΑΣΤΗΣΕΝ Η ΓΗ ΧΛΩΡΟΝ ΧΟΡΤΟΝ ΧΟΡΤΟΝ ΚΑΜΝΟΝΤΑ ΣΠΟΡΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝΔΡΟΝ ΚΑΜΝΟΝ ΚΑΡΠΟΝ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΑΥΤΩ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΙ ΗΤΟ ΚΑΛΟΝ
ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΡΩΙ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΓΕΙΝΩΣΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΕΝ ΤΩ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΩΣΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΗΝΑΙ ΔΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΥΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΣ ΗΝΑΙ ΔΙΑ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΕΝ ΤΩ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΦΕΓΓΩΣΙΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΟΥΤΩ
ΚΑΙ ΕΚΑΜΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΟΝ ΦΩΣΤΗΡΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΝ ΔΙΑ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΩΣΤΗΡΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΡΑΣ
ΚΑΙ ΕΘΕΣΕΝ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΤΩ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΦΕΓΓΩΣΙΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΩΣΙΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΩΣΙ ΤΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΙ ΗΤΟ ΚΑΛΟΝ
ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΡΩΙ ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΓΕΝΝΗΣΩΣΙ ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΕΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΝΗΚΤΑ ΕΜΨΥΧΑ ΚΑΙ ΠΕΤΕΙΝΑ ΑΣ ΠΕΤΩΝΤΑΙ ΕΠΑΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ
ΚΑΙ ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΑ ΚΗΤΗ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝ ΕΜΨΥΧΟΝ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΕΝΝΗΣΑΝ ΕΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝ ΠΕΤΕΙΝΟΝ ΠΤΕΡΩΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΙ ΗΤΟ ΚΑΛΟΝ
ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΣΕΝ ΑΥΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΛΕΓΩΝ ΑΥΞΑΝΕΣΘΕ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΝΕΣΘΕ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΕΝ ΤΑΙΣ ΘΑΛΑΣΣΑΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΕΙΝΑ ΑΣ ΠΛΗΘΥΝΩΝΤΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΡΩΙ ΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΓΕΝΝΗΣΗ Η ΓΗ ΖΩΑ ΕΜΨΥΧΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΚΤΗΝΗ ΚΑΙ ΕΡΠΕΤΑ ΚΑΙ ΖΩΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΟΥΤΩ
ΚΑΙ ΕΚΑΜΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝ ΕΡΠΕΤΟΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΙ ΗΤΟ ΚΑΛΟΝ

Μπατσιώκης Γιώργος είπε...

Μια στιγμή, Μια ζωή!
Μιλάς όταν έχεις κάτι να πεις και "αναγκάζεις" τις αισθήσεις να μετέχουν στις στιγμές σου!

Πολλά πράγματα φυτρώνουν σ’ έναν κήπο, που κανένας δεν έσπειρε ποτέ εκεί.
..κι αυτή η "Αόρατη" ενέργεια του Θεού, θα τακτοποιήσει την αυθαιρεσία των λίγων για τους εκλεκτούς και αγαπημένους του!
Η υπόσχεση αυτή είναι δική Του!

Αυτή είναι επανάσταση Αδερφή μου!

ANAZHTHΣH είπε...

zkcome

καλημέρα φίλε μου που αγαπάς τόσο την Βίβλο...

ANAZHTHΣH είπε...

BornGR

"Πολλά πράγματα φυτρώνουν σ’ έναν κήπο, που κανένας δεν έσπειρε ποτέ εκεί.
..κι αυτή η "Αόρατη" ενέργεια του Θεού, θα τακτοποιήσει την αυθαιρεσία ..."

"φτιάχτηκα" bro...

ευχαριστώ που "επικοινωνούμε"τονίζω την ουσία της λέξης...
χαίρομαι που έχω τέτοιους "αδελφούς"...

Άιναφετς είπε...

Καλημέρα Όλυ!
Επειδή τελευταία "κάτι" συμβαίνει και δεν εμφανίζονται τα ποστ μου, αποφάσισα να ειδοποιώ η ίδια τους φίλους μου!
ΑΦιλάκια στην όμορφη Άνδρο!

http://ainafetst.wordpress.com/2014/03/26/unechanson/

ANAZHTHΣH είπε...

Άιναφετς

έρχομαι e-ταλαιπωρημένη φίλη μου

φιλί

Roadartist είπε...

Αχ ... τι μου κάνεις...

ANAZHTHΣH είπε...

Roadartist

Πότε θα έρθεις;

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

καλησπερα Ολυ μου θαθελες να περασεις για ενα κερασμα

http://katitimou.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7149.html

Memaria είπε...

Καταπληκτικό το βίντεο...το απόλαυσα ξανά, μια και το είδα και στην Κάτια από την οποία και σε γνώρισα!
Καλώς σε βρήκα!

Ελενα Λ. είπε...

Καλημέρα Όλυ πολύ όμορφη η ανάρτησή σου.
"Τι είναι αυτό που καθορίζει και διαμορφώνει την ταυτότητα ενός τόπου;ενός ανθρώπου;"
Το πόσο πολύ έχει αγαπήσει και έχει αγαπηθεί!
Υπέροχο το βίντεο!
Πολλά φιλιά!

ANAZHTHΣH είπε...

marilise

γλυκύτατο το κέρασμά σου...

σήμερα γύρισα από Αθήνα, έλειπα μια βδομάδα

ευχαριστώ πολύ

ANAZHTHΣH είπε...

me (maria)

ευχαριστώ maria μου, χάρηκα που το...χάρηκες

καλώς ανταμώσαμε

θα περάσω αργότερα να σε γνωρίσω

φιλιά

ANAZHTHΣH είπε...

Ελενα Λ.

γεια σου Έλενα

ευχαριστώ για το σχόλιό σου

αφοπλιστική η απάντησή σου στο ερώτημά μου

θα περάσω απ΄τα μέρη σου να γνωριστούμε

σε φιλώ

Unknown είπε...

Τι όμορφο αφιέρωμα-βίντεο...
Με κάποιες εικόνες που θύμισαν έντονα το δικό μου νησί,(είμαι κατά το ήμισυ νησιώτισσα) συγκινήθηκα πολύ...
Καλώς σε βρήκα Όλυ!
(Από την Κάτια έρχομαι..)
**Αννιώ**

ANAZHTHΣH είπε...

Tis Annios

γεια σου Αννιώ

καλό Πάσχα εύχομαι

εμπνευσμένες δημιουργίες να συνεχίσεις να κατασκευάζεις

φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Υπεροχη η αναρτηση σου!!!!!!

ANAZHTHΣH είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

καλή Ανάσταση

καλό Πάσχα!

Άιναφετς είπε...

Καλή Ανάταση, καλή Ανάσταση Όλυ μου!
ΑΦιλάκια μέσα απ΄τη καρδιά μου!

ANAZHTHΣH είπε...

Άιναφετς

Καλή Ανάσταση Στεφανία μου,
συνοδοιπόρισσα αγαπημένη!

ευχαριστώ,
φιλώ σε

V. είπε...

Ευχαριστούμε για τη διαδρομή... Υπέροχη!

Ότα βρείς λίγο χρόνο πέρνα μια επίσκεψη από εμένα, έχω καλά νέα.

Φιλιά πολλά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

Unknown είπε...

Καλή συνέχεια στην αναζήτηση σου. Να σαι καλά.

Unknown είπε...


thank you

سعودي اوتو



JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-