Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Πορευόμαστε...

από τα πιο ενδιαφέροντα που έχω διαβάσει:

¨τίποτε δεν θα μπορούσε να εμπνεύσει μεγαλύτερο δέος
από την ασύλληπτη απεραντοσύνη και την ησυχία του διαστήματος

και το μεγαλύτερο θαύμα είναι ότι αυτή η ησυχία και η απεραντοσύνη
δεν βρίσκονται μόνο εκεί έξω, είναι επίσης μέσα μας…¨

ελκυστικές ανακαλύψεις ανάγνωσης που συναγωνίζονται τις εμπειρίες της καθημερινότητας

...μέχρι πέρυσι δεν συμπαθούσα τις γάτες
μ΄έμαθες να τις παρατηρώ και να τις νοιάζομαι

χιόνισε στο νησί
για κάποιους το χιόνι είναι χαρά
για άλλους πρόβλημα επιβίωσης…

ο Φοίβος επιβίωσε …-η αδελφή του όμως…
μόνο κάτι προσωρινά σημαδάκια επούλωσης έμειναν
μαζί με ανάλογα συναισθήματα και σκέψεις…

πορευόμαστε...

πάντα με γοήτευε η εικόνα του ποδήλατου
είναι γιατί συμβολίζει τη διάθεση της ανακάλυψης,


την αναζήτηση

καλό δρόμο να έχουμε
προς τη γνωριμία με το άγνωστο…το δυσεπίλυτο…το αναπάντητο…το απέραντο…

όπου κι αν πορεύεται ο καθένας

32 σχόλια:

Trinity είπε...

Οι γάτες, ειναι βαθεια ευαισθητα και συναισθηματικά ζώα,με άμυνες που τις ρίχνουν μόνο σε όσους πραγματικά εμπιστευονται, και όχι γιατί το υπαγορευει η φύση τους...
Κάτι σαν εμάς τους ανθρώπους δηλαδη..
Εμπιστευόμαστε δύσκολα, και πορευόμαστε , εαν ποτέ βρούμε τον δρόμο βέβαια, λίγο δυσκολότερα...

Ευτυχως την γλυτωσε...

Margo είπε...

Σε σας χιόνισε. Τι ωραία! Το μικρό γατάκι ίσως να μην άντεχε έτσι κι αλλιώς. Συμβαίνει συχνά με τα μικρά που γεννιούνται χειμώνα. Τα πιο γερά γατάκια γεννιούνται την Άνοιξη. Η μητέρα μου έχει λατρεία και το έχει συμπεράνει από τις επαναλαμβανόμενες γέννες τους.
Εγώ όπως και εσύ δεν τις συμπαθούσα ιδιαίτερα. από τότε που ήρθα όμως εδώ, άλλαξε η σχέση μας:-)
Όμορφα να περνάς καλή μου Αναζήτηση

delta είπε...

Πορευόμαστε… Να αναζητούμε την Αιώνια Αλήθεια με ατέρμονη αποφασιστικότητα, πέρα από κάθε όριο, όσο κι αν αυτό ταράζει τα νερά, ανεξάρτητα από το πόσες από τις παλιές μας πεποιθήσεις ανατρέπει, ανεξάρτητα από το πόσο αυτό μπορεί να φαίνεται περίεργο ή να απωθεί τους άλλους θα έπρεπε να είναι ο κύριος σκοπός της ζωής μας. Αναζήτηση του Φωτός όχι από χόμπι, όχι δηλαδή για να παραμείνουμε αιώνιοι αναζητητές αλλά με συγκεκριμένο σκοπό ο οποίος είναι να μεταμορφωθούμε οι ίδιοι σε φάρους φωτός, σε πομπούς της Αλήθειας.

«Υμείς εστέ το φως του κόσμου.» Αυτό το Φως καλούμαστε να ενώσουμε και να εκπέμψουμε ώστε να συνεισφέρουμε στην ανύψωση της συλλογικής συνειδητότητας. Και το μεγαλύτερο θαύμα είναι ότι αυτό το Φως, αυτή η ησυχία και η απεραντοσύνη κρύβονται μέσα μας. Εμείς είμαστε αυτό το Φως.

Να είσαι πάντα καλά συνοδοιπόρισσα!

55fm είπε...

Κιεγώ με τα σκυλάκια αισθανόμουν καλύτερα.Ομορφιά! Όμορφιά! Ομορφιά!Αυτό μου βγάζει η υπέροχη ανάρτησή σου γλυκύτατή μου Αναζήτηση!Χιόνι στην Άνδρο!Υπέροχο!

PISTOS788 είπε...

ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ...ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ...Η ΦΥΣΙΣ ΣΥΣΤΕΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ...

ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ...

ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ...ΟΜΟΡΦΗ....

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

ΕΥΤΥΧΩΣ...

ANAZHTHΣH είπε...

Trinity

τον έχουμε βρει το δρόμο
-υπάρχουν βέβαια και δύσβατα σημεία...

ο Α.και η Μ. μου γνώρισαν τις γάτες...

ANAZHTHΣH είπε...

Margo

χαίρομαι με την παρουσία σου αγαπημένη μου γειτόνισσα

δώρο θεωρώ την κάθε μέρα στο νησί

σε φιλώ γλυκά

ANAZHTHΣH είπε...

delta

καλέ μου συνοδοιπόρε,συναγωνιστή,αδελφέ

όλα τα όμορφα που λες,
που λαχταράμε -φορές με ασυγκράτητη επιθυμία...-
που ζούμε για αυτά

να έρθει το πλήρωμα του χρόνου
του ευλογημένου...

καλή δύναμη

ANAZHTHΣH είπε...

53fm

την ομορφιά την έχεις άφθονη μέσα σου και την ανακαλύπτεις και γύρω σου
συντοπίτισσα-νησί και προάστιο Αθήνας...

φιλιά ολόγλυκα

ANAZHTHΣH είπε...

PISTOS 788

ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ...

αγαπημένε μου

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έχω υπο την αιγίδα μου έξω από το μαγαζί μου τουλάχιστον 5 γάτες μόνιμες αν και αντιμετώπισα πολλές φορές την "επίθεση " του κόσμου .Μου έχουν ρίξει τη τροφή, μου έχουν πετάξει τα κουπάκια τους μα πάντα εδώ επιμένω και..βαρεθήκανε..Στην αρχή τα χάιδευα κι εγώ και ο άνδρας μου όμως δύο φορές μου τασκότωσαν γιατί είχαν εξημερωθεί και πλησίαζαν τους ανθρώπους.Τότε έπαψα να επιδιώκω το συναισθηματικό δεσμό μαζί τους γιατί θέλω να..φοβούνται τουα ανθρώπους και να μη τους πλησιάζουν.όταν λοιπόν κατεβαίνει ο άνδρας μου το πρωί τα γεμίζει με κροκέτες τα πιάτα τους καιννερό και το απόγευμα το ίδιο.Η γάτα πρέπει να κρατά την " άγρια" φύση μέσα της διαφορετικά δεν θα επιζήσει.Χαίρομαι που σε βρήκα γύκιά μου.

ΑΝΘΗ είπε...

Γλυκιά μου Όλυ,

Για να βιώσεις την ησυχία, πρέπει να την ανακαλύπτεις πρώτα μέσα σου. Κι έπειτα από όσα συμβαίνουν γύρω μας, μάλλον δύσκολο μου φαίνεται αυτό. Εύχομαι η Χάρη του Θεού να γεμίζει τα εσώψυχά μας με ειρήνη.
Γενικά λατρεύω τα ζώα (η Σίβυλλα καλά;), αλλά οι γάτες, όταν είναι ναζιάρες και τρυφερές, μου αρέσουν πολύ. Ποδήλατο δεν έμαθα ποτέ. Όμως ένα ξέρω: η πορεία ενός ανθρώπου, όταν έχει συγκεκριμένο σκοπό και στόχο(την αγκαλιά του Χριστού)πλημμυρίζει με φως και αγάπη!
Καλά κι όμορφα να περνάς στην Άνδρο!

ANAZHTHΣH είπε...

αχτίδα

Εκ του περισσεύματος της καρδιάς το στόμα λαλεί

έχεις αγάπη και την προσφέρεις...

τώρα πώς θα μάθουμε να αγαπάμε το συνάνθρωπο στην πρακτική της καθημερινότητας...

με καλή πρόθεση θα κάνουμε βήματα και θα πορευόμαστε...

χάρηκα που τα είπαμε φίλη μου

ANAZHTHΣH είπε...

ΑΝΘΗ

η Σίβυλλα είναι καλά και συνυπάρχει ¨αρμονικά¨ με τα γατάκια

ευχαριστώ Ανθή μου,
καλή δύναμη στο έργο σου

Διαβάτης είπε...

Αγαπημένη μου ,

Πόσο χαίρομαι ...

Εύχομαι να ανεφοδιάζεσαι δυναμικά για όλα τα δύσκολα που βιώνουμε στην πορεία της ζωής μας ...

Τελικά , όλοι πορευόμαστε , σε μια πορεία προς Το Φως ! Αυτό Το Φως που κουβαλούμε εντός μας .

Σε φιλώ !

Roadartist είπε...

Χιόνισε; Πρέπει να είναι μαγικά με το χιόνι όμως. Λατρεύω τα ποδήλατα και τις γάτες, νομίζω πως άδικα τις κατηγορούν... :)

Μπατσιώκης Γιώργος είπε...

Η μάζα των συναισθημάτων σου φτάνει στα πέρατα της δική μας σφαίρας κι ακόμα παραπέρα! Τελικά στην πορεία της αναζήτησης του αιώνιου η συνάντηση θα μας βρει....στον δικό της καιρό!

ANAZHTHΣH είπε...

φιλιά,φιλιά πολλά
και γλυκά,ολόγλυκα
στο αγαπημένο κορίτσι από την Κύπρο
την Αργυρούλα μου

ANAZHTHΣH είπε...

ίσα που μας πασπάλισε καλλιτέχνιδά μου

απολαυστικές ποδηλατάδες εύχομαι

σε φιλώ

ANAZHTHΣH είπε...

BornGR

αυτούς που ενώνει στη γη τους κρατά ενωμένους και στον Ουρανό
γιατί είναι αδέλφια εκ Πνεύματος...

την αγάπη μας...

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Fsg2a6Ar9n8


ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΠΕΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΡΘΙΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΕΜΑΟΥΣ!

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΓΑΤΟΥΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΑΔΙΑΡΑ!ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΝΥΧΑΚΙΑ ΜΟΥ!ΜΑ ΘΑ ΤΑ ΚΟΨΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ! ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!

zkcome είπε...

Ησυχία και απεραντοσύνη. Ιδιότητες του ΠΑΤΕΡΑ.

Ζ.Κ + Ε

zkcome είπε...

ΑΠΟ ΤΟΥ Ο ΩΝ ΚΑΙ Ο ΗΝ ΚΑΙ Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΣΤΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΡΤΥΣ Ο ΠΙΣΤΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΤΟΚΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΑΝΤΑ ΗΜΑΣ ΚΑΙ ΛΟΥΣΑΝΤΑ ΗΜΑΣ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΗΜΩΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΥΤΟΥ.
ΚΑΙ ΟΣΤΙΣ ΕΚΑΜΕΝ ΗΜΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΑΥΤΟΥ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΕΙΗ Η ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ.

zkcome είπε...

ΠΟΡΕΥΕΣΤΕ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΡΑΧΟ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ.

Άιναφετς είπε...

Χαίρομαι που ξαναβρίσκομαι στο σπιτικό σου Όλυ μου...μου έλειψαν οι επισκέψεις μας!
Και ξέρεις, όταν συνδέεσαι και εσωτερικά μ' αυτή την απεραντοσύνη τα λόγια περισσεύουν...
Καλό μας απογευματάκι!

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Ωραία που είναι τα ψηλά βουνά σας. Την Άνδρο πάντοτε τη νοσταλγώ, είμαστε τόσο κοντά & τόσο αντίθετα.
Η Γάτα είναι το πνεύμα του σπιτιού έλεγε ο Κοκτώ-& δεν ήταν ο μόνος. Θα δείτε, 'they grow on you'.

ANAZHTHΣH είπε...

telitsa

ενδιαφέρουσα η μους λεμόνι
θα την φτιάξω
ευχαριστώ

ANAZHTHΣH είπε...

zkcome

χαιρετισμούς σε σένα και τα κορίτσια σου

ANAZHTHΣH είπε...

Άιναφετς

εκτός από την επικοινωνία της μπλογκόσφαιρας
υπάρχει και η επικοινωνία της πνευματικής σφαίρας
κι εκεί αγαπημένη μου
θαρρώ πως συναντιόμαστε...

φιλιά

ANAZHTHΣH είπε...

Δάφνη Χρονοπούλου /Mme Kastell

Καλώς ορίσατε!

με ενδιαφέρον ανακαλύπτω τις γάτες και τον κόσμο τους

είναι ωραίο το ταξίδι της γνώσης

έρχεται κρύο λένε
να είστε ¨ζεστά¨εύχομαι...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

πανεμορφη η γατα!!!!!
Να περνας παντα καλα ευχομαι.

ANAZHTHΣH είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

ευχαριστώ φίλε μου
να είσαι καλά